Plannen voor Huruma - Reisverslag uit Abdissenbosch, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu Plannen voor Huruma - Reisverslag uit Abdissenbosch, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Plannen voor Huruma

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 November 2012 | Nederland, Abdissenbosch

Hallo lieve allemaal,
Nog maar 67 dagen tot ik weer vertrek naar mijn geliefde Tanzania. Natuurlijk willen we niet met lege handen reizen en daarom vraag ik aan jullie wie nog kleren heeft voor kinderen in de leeftijd van 1,5 tot 12/14 jaar voor zowel jongetjes Als meisjes, lange en korte mouwen. Ook zijn schoolspullen zoals pennen, potloden, schriften etc allemaal welkom. Ook kunnen jullie een donatie doen, voor slechts 15 euro kunnen we namelijk op de markt in Arusha een hele avondmaaltijd kopen inclusief fruit voor alle kinderen in Huruma. Alle spullen die gesponsord worden zullen worden uitgedeeld in Huruma.
Ik zal zelf ook verschillende dingen meenemen. Ik heb contact gehad met de stichting afrikaanse albinos, zij zullen zorgen dat de 17 albinos die in Huruma zitten elk half jaar een medische check up krijgen en genoeg zonnebrand creme zodat ze zichzelf kunnen beschermen. Dus ik zal genoeg bescherming zoals hoeden, lenzen, zonnebrillen en zonnebrandcreme.

Verder heb ik nog de vraag of iemand misschien wel oude bruidsjurken of assecoires nog hebben want ook deze nemen we mee. Deze zal ik afgeven aan Kimberly en Eriq, hun verhuren deze jurken in hun winkeltje in Arusha en met deze opbrengst wordt hun project gesteund namelijk een basisschool in Arusha die aan vele kinderen scholing bieden. Zowel aan wees- en straatkinderen en aan rijke kinderen. Voor meer informatie www.dinkakids.nl

Ik hoop dat jullie ons en de kinderen in Arusha kunnen helpen al zijn het maar kleine dingetjes.

Liefs,
Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 51887

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: