Voor jou Alex! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Iris Duba - WaarBenJij.nu Voor jou Alex! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Voor jou Alex!

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 Oktober 2012 | Tanzania, Arusha

Alex, lieve Alex,

Alsof ik gisteren nog met je zat te lachen, te lunchen, onzin uit te kramen, alsof het gister nog was dat ik je armen weer insprong toen ik je zag na 3 maanden.. Alsof het gister nog was dat we samen naar voetbal keken en konyagi dronken. Hoe we op kantoor de grootste onzin uitkraamde, hoe we samen op safari gingen, hoe apart maar tegelijk ook zo grappig je was!

Alex, deze is voor jou, je bent vanmorgen heen gegaan, heel plotseling, iedereen is in schok en het nieuws verspreide zich snel.
Het voelt alsof je ons voor de gek houdt, zoals je dat altijd bij mij deed.

Deze is dan ook voor jou Alex, alle momenten die wij samen hebben gehad in Tanzania zal ik nooit, maar dan ook nooit vergeten. Jij was mijn broertje, ik was je zusje, jij was mijn maatje, jij noemde mij altijd babybaby!
Ik belde nog vaker met je en ik hoor je stem nog, babybaby!
Wetend dat ik dit nooit meer zal horen, je nooit meer in je armen kan springen, nooit meer rare momenten met jou mee kan maken, nooit meer met je kan drinken, ik nooit meer je fles konyagi zal krijgen, jij nooit meer je stropdas terug zult krijgen...

Alex, rust zacht lieve broer! Je wordt gemist door vele, deze was nog voor jou, lieverd!

Hou van je lieverd,
babybaby!

  • 29 Oktober 2012 - 09:14

    Jacq & Sen:

    Knuffel!

  • 29 Oktober 2012 - 21:24

    Wenda Lennaerts:

    Mooi geschreven Iris.
    Sterkte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 827
Totaal aantal bezoekers 51910

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: