Thuis komen - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Iris Duba - WaarBenJij.nu Thuis komen - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Thuis komen

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

18 Juli 2012 | Tanzania, Arusha

Habari rafiki?

Hoe gaat het allemaal daar in het koude en regenachtige NL?
We hebben een enorme lange vlucht gehad, toen we aankwamen in Nairobi waren we allemaal doodmoe! We zijn aangekomen in Longido waar meteen iedereen enorm blij was om mij weer te zien! We hebben al een aantal dingen gedaan, we hebben kleren, petten en andere assecoires al weggegeven aan de masai kinderen en aan een basisschooltje. Verder is het allemaal enorm gezellig en hebben we vandaag een jarige in het midden, namelijk Raymond dus vroeg opgestaan om alles te versieren.
Verder gaat alles pole pole maar wel met een klein werksfeertje! Vandaag zijn Jasmijn en ik met zijn 2en naar Arusha gegaan om wat dingetejs te kopen en te relaxen en natuurlijk de blog te uploaden! Morgen gaan we nog een morgen werken op de basisschool en het smiddags lesgeven. Nu gaan we naar viavia om een drankje te doen.

Ik ben thuis!

Heel veel liefs,

Iris

• 18 Juli 2012 - 08:48

Hildie:

Hier gelukkig dat het daar goed gaat.
    Hier worden de temperaturen ook langzaamaan beter,vooral als wij vertrekken gaan de temperaturen omhoog haha.
    Geniet er lekker van

• 18 Juli 2012 - 09:02

Monique:

Hoi Iris, eindelijk we horen iets. Heerljk voor je dat je thuis komt, wat een heerlijk gevoel is dat toch. Heb je Hans mijn knuffel gegeven ?? Zat te denken, kun je voor mij nog 2 keukenschorten -tegen betaling uiteraard- meebrengen. Kan ik als prijs gebruiken voor Vincent of Pema. Alvast bedankt! Geniet voor ons een beetje mee. En ik kijk al uit naar het volgende bericht. Knuf Monique

• 18 Juli 2012 - 11:55

Mam:

hoi iris
    gelukkig dat alles goed is het eerste bericht van meneer delnoy gekregen .ik ben blij dat je weer thuis bent in jouw Tanzania .ook al in via via geweest zeker voor de lekkere lasanje.doe vooral voorzichtig dikke kus mam.

• 18 Juli 2012 - 16:13

Marion Eijgelshoven:

Hoi Iris
    leuk dat het zo goed met je gaat en zo te lezenden je weel volop aan het genieten. je verslag is altijd leuk om even te lezen maak er iets leuks van.

groetjes uit het vandaag een beetje zonnige Rimburg

• 19 Juli 2012 - 09:33

Servie Jongen:

Eindelijk ben je weer thuis Íris... Ik ken dat gevoel en hoop dat je een goed evenwicht vindt tussen thuis en thuis...