Aftellen! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Oktober 2011 | Nederland, Landgraaf

Hallo lieve allemaal,

Het is bijna weer zover, ik heb zojuist mijn ticket geboekt en over 22 dagen vertrek ik dan echt!
Ik heb er al ongeloofelijk veel zin in. Ik vlieg op 21 november vanaf keulen via Amsterdam naar Kilimanjaro airport! Een heel avontuur, en stiekem vind ik het al ongeloofelijk stoer dat ik aankom op Kilimanjaro Airport, ookal is het avond ik hoop toch nog iets van de Kilimanjaro te zien!

Hoe het nu met mijn visum zit? Geen idee! Alle papieren liggen nu in Dar es Salaam en dan maar hopen dat het vanzelf goed komt? Hans verzekerde me dat ik gewoon het land inkom en dat ik al heel veel dingen kan gaan doen, zoals rondtrekken, op safari gaan, projecten en scholen bezoeken, en allerlei andere dingen bezoeken die met het toerisme te maken hebben! Heel erg spannend allemaal maar toch hoop ik dat ik niet daar dan nog 2 maanden moet gaan wachten op de werkvergunning!

Heel spannend allemaal dus en ik hoop dat jullie me ook deze tijd weer zullen volgen!

Dikke knuffel en tot het volgende bericht, hopelijk geschreven vanuit Tanzania!

  • 30 Oktober 2011 - 15:57

    Monique:

    hoi iris, wat leuk dat we je volgen kunnen. Ik heb de site aan mijn favorieten toegevoegd, dus hou ons maar op de hoogte. Super ! Groeten Monique

  • 30 Oktober 2011 - 20:53

    Jennifer:

    Hoi Iris,
    Leuk om je eerste verhaal zo te lezen. Ik ga je zeker volgen als je eenmaal in Tanzania zit. Hopelijk komt alles goed met je visum, al zal het zeker op de Afrikaanse manier gaan..... ;)
    Liefs, Jennifer

  • 31 Oktober 2011 - 05:47

    Bart:

    Hey Iris,

    natuurlijk zal ik je bliven volgen daar. Ik ga komend jaar ook weer en wil daar weer wat gaan rondtrekken een wwek of vier. Route mail ik je wel en dan mag dat je eerste opdracht zijn. :-)

    X Bart

  • 31 Oktober 2011 - 11:17

    Dennis & Loes:

    Hoi Iris!

    Wat leuk dat we je kunnen volgen daar. We gaan deze site zeker in de gaten houden als je daar bent (want stiekem zijn we natuurlijk best jaloers ;)).

    Succes met aftellen!

    Groetjes Dennis & Loes


  • 31 Oktober 2011 - 17:20

    Tara:

    Iris,

    Natuuuurlijk ga ik je volgen! Whoej wat is dit spannend meid. Maak je niet te druk om dat visum, alles polé polé he, we zijn niet anders gewend!
    Laat het nog maar even kriebelen, de voorpret is minstens net zo belangrijk!

    Liefs xx

  • 31 Oktober 2011 - 18:13

    Servie (uit De Gank):

    Hi Iris

    Kufurahia adventure mpya. Met veel belangstelling ga ik je verslag lezen. Zelf hebben wij veel vrienden in Kenia en weten we hoe het kriebelt als je weer naar je vrienden kunt gaan. Heel veel succes ook van Marjo.

  • 19 November 2011 - 16:03

    Betty En Sjaak:

    Het aftellen is nu klaar. Hou je taai! We rekenen op je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 51910

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: