Het is hier weer super! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu Het is hier weer super! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Het is hier weer super!

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Juli 2011 | Nederland, Landgraaf

Hallo lieve allemaal!

Het is hier weer super, en wat schrik ik toch nog steeds van het verschil tussen Kenia en Tanzania!
We hebben een GEWELDIGE week gehad in Longido, masai gezien, marktjes, gewerkt op 2 basisscholen, etc.
Het is maar een klein verslagje. Op dit moment zit ik bij Hans op kantoor, kan ik al een beetje wennen! Het kindje heet Claire! Van de week zal ik haar ook nog een paar uurtjes zien, daar begint mijn carierre dan als au-pair!
Hoe is het in Nederland?
Ik voel me vereerd dat ik weer mocht reizen en om mensen terug te zien van vorig jaar! Heftige verhalen, tranen zijn al gestroomd en gelachen als vanouds! Paul vond het niet erg trouwens als ik in Longido bleef studeren!

Een hele dikke kus vanuit Tanzania!

  • 22 Juli 2011 - 11:17

    Jacqueline:

    Heyyyy Nichtje,

    Ik had ook al de blog op de andere site gelezen! Moeten toch op de hoogte blijven..... Fijn om te horen dat het goed gaat daar en dat je het weer flink naar je zin hebt! Maar het idee van Paul gaat net even iets te ver ;-) Hier gaat alles prima het zou alleen wat beter kunnen zijn maja nog 1 weekje werken en dan vakantie, dan komt ook vast wel het zonnetje!
    Veel plezier nog!!!

    Dikke kus Jacq & Sen

  • 22 Juli 2011 - 11:40

    Ger:

    Hoi Iris,

    leuk om weer iets te lezen, druk druk dus :-)

    Ach in ieder geval heb je beter weer als hier in Landgraaf.

    Amuseer je nog !!

    Groetjes GER xx

  • 22 Juli 2011 - 14:43

    Mariëtte:

    hallo Iris.
    Gelukkig dat alles goed met je gaat, ik ben blij dat je een fantastische week hebt gehad op Longido.wij zijn heel erg benieuwd naar je verhalen en foto's.Geweldig dat je ook al op kantoor bent geweest.Maar studeren in longido dat kun je ons niet aan doen .Ha ha... Wat heeft de baby een leuke naam.Doe iedereen de groeten en hopen weer vlug een bericht van jouw. Trouwens hier is alles goed een dikke kus van mam en pap

  • 22 Juli 2011 - 15:00

    Delnoij's:

    Fijn te lezen, dat je er weer van genieten kunt en dat het je goed gaat. Hou je taai.
    Veel lieve groetjes van ons tweetjes.

  • 24 Juli 2011 - 08:53

    Oom Paul:

    Hoi Iris,

    Goh, wat gaat de tijd weer snel.

    Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt.

    Groetjes Paul.

  • 28 Juli 2011 - 11:28

    Sander:

    Irisje!

    Super dat je het goed naar je zin hebt daar! Ben echt benieuwd naar je verhalen en foto's als je terug bent...
    Geniet nog maar even van het weer, en, vergeet niet de zon mee te nemen in je backpack als je terug komt :)

    Liefs en tot snel,

    Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 51910

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: