van de slumbs naar het rijke arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Iris Duba - WaarBenJij.nu van de slumbs naar het rijke arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Iris Duba - WaarBenJij.nu

van de slumbs naar het rijke arusha

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 Juli 2011 | Tanzania, Arusha

Hallo lieve allemaal,
even heel kort een berichtje!
wat een heftige dagen!
We hebben dit jaar 2,5 dag in het weeshuis gewerkt, dat weeshuis ligt in de crimineelste buurt van arusha.
ook was er een babytje van 2 maanden oud, geen wees..
deze baby was van een meid van 16 jaar, zij is verkracht onderweg naar het weeshuis.
de vuilnisbelt is 2x zo groot geworden en kinderen spelen er verstoppertje op, zoeken naar spullen en er worden babytjes gevonden in plastic zakken.

voor de rest gaat alles prima.

tot snel!

• 28 Juli 2011 - 13:14

Tara:

Hii Iris

Ik kan me het weeshuisje nog gewoon precies voor ogen halen. Wat een akelig idee. Zo bewust hebben wij het vorig jaar helemaal niet meegekregen. Knuffel iedereen voor me, incl Imma, de Sisters en alle meiden op Precious Blood.

xx

• 28 Juli 2011 - 16:43

Bart:

Hey Iris,

Dit is anders hè? Maar wel weer een mooi leermoment.

X Bart

• 28 Juli 2011 - 18:39

Mariëtte:

Hoy iris.
    Ik heb Het verhaal op globale exploration gelezen,ik vind het heel heftig wat jullie zien. ik heb iets op de blog geschreven van Xplore kus tot over een week xxx

• 29 Juli 2011 - 11:23

Jacq & Sen:

Gelukkig dat voor de rest alles goed is!!
    Wel heftig die 2,5 dag dan!!!
    Tot volgende week!!
    Dikke kus Jacq & Sen