14, 13, 12, 11, 10, 9 aftellen! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu 14, 13, 12, 11, 10, 9 aftellen! - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

14, 13, 12, 11, 10, 9 aftellen!

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Juni 2011 | Nederland, Landgraaf

Hallo allemaal!

Daar zitten we dan, nog ff in het regenachtige Nederland! Over 2 weekjes is het zover dan zitten we nu ergens boven Europa, onderweg naar weer een nieuw en misschien wel klein beetje bekend avontuur in Tanzania. Realiseren dat ik weer terug ga, dat heb ik tot nu toe nog niet echt gedaan, maar er begint langzaam iets te kriebelen. Steeds die lieve kleine berichtjes op Facebook van I miss you en See you soon, tja dat maakt je toch wel een enthousiast. Het was een lastige deze alumni, vooral met het sponsorgeld. Pff wat een gevecht, maar met trots kan ik zeggen dat het dan toch echt gelukt is. Lang hield ik vol dat het me niet ging lukken, maar eerlijk is eerlijk, wat heb ik een top vrienden, zonder hun had ik het waarschijnlijk nooit gehaald! Oh nu valt me meteen in melvin, ik wacht nog op een deel van jou, haha!
Het idee dat we dalijk weer verwend worden door die heerlijke -en soms minder heerlijke- afrikaanse geuren, muziek, eten, cultuur, dans en lieve mensen, tja dat is toch een speciaal gevoel. Een andere groep, tja dat vond ik wel een beetje wennen, nieuwe mensen, nieuwe verhalen. Maar na alle voorbereidingen geloof ik heilig dat dit een super groep is! Maar natuurlijk ga ik een paar van de oude groep heel erg missen! Deze reis zal weer volop genieten zijn, maar ik zal ook keuzes moeten maken ivm stage. Hoe dan ook, nog 2 weekjes en dan gaan we weer!
Longido, Arusha, Monduli, I will be back! See you all soon!


Ik zou het heel leuk vinden als jullie mij volgen.

Liefs,

  • 30 Juni 2011 - 16:28

    Bart:

    Habari Yako? Mimi hapana mzuri sana. Heel veel plezier!

    Bart

  • 30 Juni 2011 - 16:32

    Iris Duba:

    Mimi nina haki ya kufanya kila kitu. Bart, ni njema!

    Geniet van Peru, daarna zie je wel verder. Veel kun je er nu toch niet aan veranderen he.

    Liefs

  • 06 Juli 2011 - 02:28

    Roy Eijgelshoven:

    Hey Iris,

    Dat ziet er kix uit. Is dit al je 2e x naar Tanzania? Ik zag toevallig dat je ook toerisme deed:P Waar wil jij heen voor je stage of weet je dat nog niet?

    Cheers

  • 10 Juli 2011 - 13:26

    Iris Duba:

    Hee Roy,

    Ja klopt, ben vorig jaar ook gegaan en dit jaar gewoon weer, gewoon omdat het kan ;) Waarschijnlijk, ofja eigenlijk is dat al voor 98% zeker gaat mn stage ook naar Tanzania, naar Arusha, super :) Hoe bevalt joun stage in Australië?
    Trouwens ff om uit te leggen, joun pa en mijn ma zijn familie van elkaar haha vandaar ;)

    Liefs

  • 11 Juli 2011 - 00:17

    Roy Eijgelshoven:

    Hey iris

    Jah mijn ma had het al verteld. Wist ik helemaal niet haha. Ken zoveel mense van mijn fam niet wel grappig.

    Wel sjiek als je stage kan lope in tanzania. Is egt een superervaring. Ik ben nu een week klaar met mijn stage in australie. En blijf nog 2 maanden hier. Volgende week vertrek ik naar een klasgenoot in New Zealand die heeft daar stage gelope. En dan weer terug naar australie voor m maand. Naar sydney en greatbarier reef xD.

    Ik zou zegge veel plezier in Tanzania. Maar zal wel goed komen he.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Landgraaf

Xplore Tanzania

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

14, 13, 12, 11, 10, 9 aftellen!

12 April 2011

Stage is rond!

16 December 2010

2011 afrikaaaaaaa!

05 September 2010

Life in Holland en global op L1.

06 Augustus 2010

Jambo !
Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 51890

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: