Life in Holland en global op L1. - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu Life in Holland en global op L1. - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Life in Holland en global op L1.

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 September 2010 | Nederland, Landgraaf

Hallo lieve allemaal.

Na alweer te lang thuis te zijn valt het leven hier toch wel een beetje tegen.
Ik denk dat ik ook niet zo heel erg gezellig was de laatste weken, behalve als mijn afrika verhalen weer kwamen dan bleef irisje kletsen totdat ze erbij neerviel. Te bedenken dat ik alweer een dikke maand thuis ben, pfff...
Gelukkig kunnen we nog altijd bij elkaar terecht als we het moeilijk hebben wij weten tenslotte wat we daar gezien en gedaan hebben en hoe we ons voelen.
Ik denk dat toen ik een week weg was met de familie en nauwelijks contact met de andere had, tja toen was ik helemaal niet meer te harden...
Maar als je dan af en toe nog eens een smsje of zelfs een belletje uit Tanzania krijgt dan voel je je toch wel weer helemaal opgeladen, voor zolang dat duurt.
Het is geweldig om te zien dat de mensen van daar ons ook nog zo missen!
Dinsdag begint het normale leven weer, school! Maar gelukkig ga ik aan een geweldige studie beginnen! En dan vliegt de tijd ook weer:D Ondertussen heb ik ook nog een bijbaantje, altijd handig wat extra geld en ik denk dat ik stiekem toch ook weer ga sparen voor terug te gaan! Ik hoop dat ik in mijn 4 jaar arcus stage kan gaan lopen in Tanzania, ik weet dat die mogelijkheid er is vanuit de kant van arcus. Mam en pap supporten me er ook in en ik hoop dat het dan ook allemaal lukt. Maar zover ben ik nog lang niet! Ik weet niet wat er allemaal gaat gebeuren in de toekomst. In Tanzania heb ik genoeg dingen gezien die diepe indruk op me hebben gemaakt, en ik weet dat die dingen me altijd een les zullen blijven. Bijvoorbeeld als het weer een keertje regent hier in Nederland en ik moet naar school fietsen een half uur dan moet ik niet gaan klagen want die arme kindjes van basisschoolleeftijd die soms wel 3/4 uur naar school moesten lopen iedere dag daar moet ik dan aan denken! En ja regen heeft ook wat, ookal komt het niet altijd gelegen en soms teveel! haha!
Deze week lag ik de hele week ziek op bed maar ik was heel blij toen andrew me smste dat hij mijn brief had gekregen, ik sprong uit mijn bed en schreeuwde van blijdschap, dat zal mijn keel niet veel goeds hebben gedaan! Ik had namelijk al een flinke keelontsteking! Ik had stiekem de hoop al op gegeven dat Andrew mijn brief zou krijgen want hij had er 4 weken over gedaan en de kaarten van global die verstuurd zijn uit Tanzania naar nederland volgens mij nog geen week!
Ik mis deze mensen wel heel erg, maar wie weet zie ik ze ooit wel eens terug, of misschien maar een van hun!

Voor diegene die het interessant vindt wat we allemaal hebben uitgevoerd in Tanzania en de andere clusters in Nepal, India en Peru hebben uitgespookt kijk dan vanaf Dinsdag 14 september om 21.15 naar L1, zes weken lang zullen daar onze avonturen worden uitgezonden. Natuurlijk niet alles;) Tenminste dat hopen we maar!

Nakupenda,

Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Landgraaf

Xplore Tanzania

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

14, 13, 12, 11, 10, 9 aftellen!

12 April 2011

Stage is rond!

16 December 2010

2011 afrikaaaaaaa!

05 September 2010

Life in Holland en global op L1.

06 Augustus 2010

Jambo !
Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 51876

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: