Nog maar 11 dagen:) - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu Nog maar 11 dagen:) - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Nog maar 11 dagen:)

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 Juni 2010 | Nederland, Landgraaf

Hallo allemaal,
Nog maar 11 dagen en dan zit ik in wonderfull africa!
Ik kan het nog steeds allemaal niet geloven, maar ik heb er super veel zin in!
Soms vindt ik het moeilijk om te bedenken dat ik 3 weken weg ben, maar ik zou het niet willen missen! Ik weet dat pap en mam het er soms ook moeilijk mee hebben, pap praat er liever niet zoveel over, en dacht dat ik maar 2 weken ging. Toen hij er achter kwam dat het 3 weken waren dacht hij OH:| haha.
Mam probeert het te verbergen, maar ik hoor via via dat ze het toch wel moeilijk vindt dat ik 3 weken nauwelijks contact heb, zelf ontkent ze dit. Dit doet ze waarschijnlijk omdat ik vroeger veel last had van heimwee. Ik heb mezelf voorgenomen dat hoe erg de heimwee ook wordt, ik sla me erdoorheen, eerlijk gezegd denk ik dat het met deze groep wel makkelijk wordt. Je merkt nu al dat je goede vrienden bent, en met sommige al bevriend bent voor het leven, en dan te bedenken dat dit alleen maar toe neemt als we in Tanzania zijn.

We hebben een paar weken geleden een barbeque gehad in Kerkrade, waarin Susan een van de begeleidsters wat foto's en verhalen vertelden van haar verhalen in peru. De tranen stonden me in de ogen. Het gedicht wat ze daarop had gemaakt, had iedereen op dat moment stil gekregen.

Ik zal proberen om de blog zoveel mogelijk bij te houden als ik in Tanzania ben, alleen ben ik bang dat dit niet gaat lukken. Maar na de reis zal ik alles uitgebreid beschrijven.
Ik houd alles bij in een dagboek, en met mooie fotos van het media team en mezelf wil ik dit gevoel op jullie over laten komen.

Kwaheri,

Iris

  • 30 Juni 2010 - 06:28

    Tara:

    Nog maar 10 dagen ondertussen.. damn wat gaat de tijd snel. Moeders hier vindt het ook niet zo'n fijn idee me zo lang te moeten missen, maar ze gunt me een reis als deze van harte en heeft me dan ook van begin af aan met alles gesteund en aangespoord me er volledig voor in te zetten.

    Het gaat helemaal goedkomen en we gaan de tijd van ons leven hebben daar in Tanzania!

    xx

  • 02 Juli 2010 - 19:06

    Mam En Pap:

    Iris wij hopen dat je heel veel plezier hebt en dat je met heel veel ervaring terug keert wij zijn heel erg benieuwd naar je eerste bericht uit Tanzania kus pa en ma

  • 03 Juli 2010 - 16:37

    Ome Paul:

    Hoi Iris,

    Het aftellen is begonnen.
    Ik wens je een hele fijne reis toe.
    Ik vindt het super van je dat je zo'n verre reis maak geniet er vooral maar van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Landgraaf

Xplore Tanzania

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

14, 13, 12, 11, 10, 9 aftellen!

12 April 2011

Stage is rond!

16 December 2010

2011 afrikaaaaaaa!

05 September 2010

Life in Holland en global op L1.

06 Augustus 2010

Jambo !
Iris

Actief sinds 06 Juni 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 51891

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 14 December 2014

The real deal, werken in Tanzania

02 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Stage bij Impala hotel

14 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

SGE Alumni 2012

03 Juni 2012 - 08 Juni 2012

Barcelona

21 November 2011 - 07 April 2012

Stage Tanzania

14 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Alumni Tanzania

10 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Xplore Tanzania

Landen bezocht: