Barcelona in vogelvlucht - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu Barcelona in vogelvlucht - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Iris Duba - WaarBenJij.nu

Barcelona in vogelvlucht

Door: irisduba

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 Juni 2012 | Nederland, Landgraaf

Hola amigos,

Terug van een paar heerlijke dagen Barcelona, trakteer ik jullie op een reisverslag! Wat hebben we ontzettend veel gedaan en gezien, elke seconden is dan ook nuttig gebruikt.

We hebben enorm veel gezien, het strand van Santa Susanna, de Freixenet, de Montserrat met de heilige Madonna, het Olympische stadion, casa mila, casa batlo, de sagrada familia, de barrio gotico, de o zo bekende ramblas en natuurlijk Girona en het dali museum.

Barcelona vond ik een enorm prachtige stad, en ik zou er zeker nog eens naar terug willen gaan. Tevens was dit dan ook onze echte schoolweek voor dit jaar. We zijn samen uitgeweest, samen gezwommen, samen in de jacuzzi gezeten, het was een heerlijk weekje! Op naar de komende trip, 3 weken afrika!

Liefs,